Kruidenstempelmassage

Een kruidenstempelmassage is een massage waarbij gebruik gemaakt wordt van kruidenstempels die verwarmd zijn. De stempels zijn gevuld met een eeuwenoud oosterse recept uit Thailand.

Wanneer de kruidenstempels verwarmd zijn komt de geur van de geneeskrachtige kruiden optimaal vrij. Door met deze geurige en warme kruidenstempels te masseren langs de meridianen van de rug, zorgt dit voor een diepe ontspanning.

ZEEZOUT- helpt uitdroging van de huid te voorkomen en ontsteking in de huid te verminderen.

KAMPFER- helpt bloedstroom verhogen en vermindert zwelling.

GALANGAL ( thaise gember)-Galangalwortel is een specerij dat afkomstig is uit Zuid-Azië. Het is een nauw verwant aan gember en kurkuma en wordt al eeuwenlang gebruikt in de Ayurvedische en traditionele Chinees geneeskunde. Helpt bij behandeling van infecties en verminderen van ontstekingen.

GELE KURKUMA- Onstekingsremmer, het heeft ook antioxiderende effecten. En het is aangetoond dat kurkuma ook het cholesterol en triglyceriden verlaagt en bloeddruk kan verbeteren.

WITTE KURKUMA- witte kurkuma heeft onstekingremmende en antimicrobiële eigenschappen die ervoor zorgen dat je geen spijsvertering- of ademhalingsproblemen krijgt.

ZWARTE KURKUMA- helpt bij maagproblemen,  buikpijn en dijsenterie. Heeft ook schimmel werende eigenschappen.

CITROENGRAS ETHERISCHE OLIE De olie is rijk aan vitamine A en C. Helpt stress te verminderen en kan onstekingremmend werken.

THAI COPPER POD ( senna plant)-de bloemen bevatten een element die schimmels tegengaan en een onstekingremmende en antibacteriële werking heeft.

KAFFIR LIMOEN het vermogen het bloed te ontgiften ,de gezondheid van de huid te verbeteren,  verbeteren van de spijsvertering, het ondersteunen van immuunsysteem en verminderen van stress.